Publicerad 2010-01-05 09:43:51 i Livet i Gnesta,

ICE COLD!


Jajjemen, idag är det istiden själv, så förbaskat vidrrriiigt kallt. Min temp står på -22 jävla grader! Kan de verkligen stämma, eller är min helt fel? gad dämit! vill ju inte gå utanför dörren. ÅH..
Ska ta mig ut alldeles strax, papps hämtar mig, sen till tälje. Slava med alla papper och försöka hitta dom!
Sen tack gode gud så hjälper millan mig med föräldrapenningen! hur skulle ja gjort annars? kört!
Förstår inte de där alls, så jäkla jobbigt. Alla dagar hit och dit.. nä vet du vad!

Skriver sen när jag är hemma. Känner mig lagom seg idag, ingen bra dag för att göra miljoner saker.
Mitt humör sen igår har åkt i botten! hoppas på att piggna till imorgon alltså.
Annars blir det att stanna hemma! hela dagen lång.

Postat av: Nicole - Mamma till C

Publicerad 2010-01-05 19:05:13

Usch för det här.. jag hatar den biittra kylan

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2010-01-05 20:43:25

Tänkte bara berätta att jag fastnat för din blogg : ) Härlig desing och rolig läsning, precis som jag gillar : ) Grattis till bebbin i magen också : )

Postat av: Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-01-06 19:12:59

hej hej jessica från mamma träffen idag :D

mysig blogg du har, har suttit och kikat igenom den nu :D



ha det bäst och hoppas vi ses snart igen. kram från oss

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-06 22:33:57

Hejsan svejsan! :)Cassandra hära. Alltså från mammaträffen idag!



Du var verkligen en super trevlig tjej! :) Hoppas verkligen att vi ses snart igen! :) Kanske kan ta en fika någon dag om du ändå åker hit till sthlm ;D



Jätte fin blogg! Nu ska jag kolla igenom din blogg och se vad man kan ha missat ;D haha!

Ha de så bra sålänge, kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela