Publicerad 2010-01-07 20:43:54 i Bara Patricia,

HJÄLP mig!




SÅ OTROLIGT SVÅRT! Hur ska jag göra, färga eller inte? BLOND eller BRUNETT! HJÄLP MIG! vad tycker ni? usha, står och tvekar nu fram och tillbaka hela tiden! vad är mest - jag?

Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

Publicerad 2010-01-07 20:48:38

Tycker du verkligen är jättefin i båda två men brunt blir lite extra snyggt till dina blåa ögon :)

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-07 21:15:37

Du var verkligen hur fin helst u båda :D

jag ahr precis blivit brunnet, innan var jag jätte blond! :)



jag skrev de på mejlen på namnet i kommentaren :D som står inom parantes när du läser mina kommentarer ;D skickar de igen :D



JAg har inga planer alls faktist :) Eller senare på kvällen ska jag äta middag med en kompis, men innan ska jag och min sambo in till stan, först ska han ta blodprover sen ska vi kolla rean lite :D men du får verkligen gärna följa med :)



Gör de :D ska acceptera de snart :D ska bara svara klart här först ;D hahaha!



kramar

Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Publicerad 2010-01-07 21:53:58

Jag tkr att du ska vara blod, tkr att du passar i det mkt bättre :)



Hehe..när jag var gravid så vågade jagi nte färga håret..var rädd att jag skulle få grönt hår eller nåt :P haha..

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-07 22:03:50

Du är hur snygg som helt hur du än ser ut:) Och snacka om att vara gravid med det utseendet? shit. Jag såg ut som en urtvättad disktrasa;)

Postat av: Linda Mark

Publicerad 2010-01-07 22:08:02

Jag patricia! Kul att se hur det går för dig! Så glad för din skull!! Har läst din blogg länge nu. Jag tycker att du ska köra på det blonda ellr kanske något mellanting. Ta det i alla fall lugnt annars kommer du sabba allt ditt hår!Börja med slingor eller kanske en toning sen kanske du själv känner hur du vill göra..



kram kram tänker på dig! :D

Postat av: malin

Publicerad 2010-01-07 22:24:08

jag tycker du ska ha blont

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-07 22:49:42

brunett.

Postat av: Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-01-07 23:05:56

ja tycker du passar i båda. :D

men om du känner för en förändring tycker jag att du ska bli blond.eller jo kör på blond. du blir lika snygg vilket som.



du hör av dej till mej om du ser det här i tid. du har ju mitt nummer :)



kram från oss

Postat av: Carla

Publicerad 2010-01-07 23:29:48

Helt klart brunett, mycket sötare =)

Postat av: S

Publicerad 2010-01-07 23:36:38

Jag tycker att du passar jättefint i brunt...i allafall nu på vinterhalvåret. Fast du skulle kunna slinga i lite guldnyanser och kanske gå mot lite ljusare framåt sommaren? :)

Postat av: Charlotte - Gravid

Publicerad 2010-01-07 23:50:04

Så snygg du var i blond lockigt hår, du är fin i brunt med men det blonda var verkligen skitsnyggt :)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-08 09:33:47

Jag kan ju säga såhär, jag var blond i början av min graviditet och hade alltid varit det. Sen när jag blev gravid fick jag för mig att färga håret brunt, mitt största misstag någonsin! Nu har jag äntligen börjat komma tillbaka till mitt gamla blonda jag. Men det är inte lätt och sliter på håret. Så för mig är blont alltid finaste om man är van vid att vara det.

Postat av: Patricia ung mamma till Saga

Publicerad 2010-01-08 11:06:03

Tycker du passade otroligt bra som brunett, emn blont är ju också super snyggt! svårt!

Postat av: Emma - mamma till Isa

Publicerad 2010-01-08 23:52:05

Du är sjukt fin i blont!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela