Publicerad 2010-01-20 11:55:28 i Livet i Gnesta,

Hiss eller diss! hjälp.




Ni som känner mig vet att jag aldrig använder kladd på läpparna, även om de är så jäkla snyggt på alla andra. Tål bara inte den känslan av att man kladdar på glas, på allt man rör vid! och man kan inte pussas, vilket är de bästa som finns. SÅ, all natural brukar jag vara om läpparna. Men ja kanske ska försöka att gilla glans och färg? För de är ju faktiskt skitsnyggt!

Vad säger ni? en bild utan.. Och en bild med kladd? ;)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-20 12:54:24

Skitsnygg både med och utan! Jag gillar inte heller kladd, bara lypsyl.. Hihi :) Och min erfarenhet är att killar inte heller gillar det så värst, haha! :'D

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-01-20 13:07:31

jag tycker att båda är fint så om du trivs utan så kör på det :) Jag gillar ju mest när man ser så naturlig ut som möjligt, alltså inte överdrivet med smink, kladd i ansiktet osv :) MEN det är ju bara min åsikt :) Lagom är alltid snyggt!

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-20 16:34:18

du va jätte fin med råsa läppar.

men jag förstår dig.

det är jobbigt att inte kunna pussas för man har massa på läpparna..

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-20 16:56:07

Jag måste säga att du har en väldigt fin "vanlig färg" på läpparna, de ser nästan ut som om du skulle kunna ha nått på dem :)

Postat av: Daniella

Publicerad 2010-01-21 10:41:43

Snygg!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela