Publicerad 2010-01-10 14:48:33 i Magbilder med Wilja,

Dagens Foto: Patricia & Bebis vecka 31, 30+3..


Här kommer det lääääskiga 'nakenbilder' på Mamma Patricia i vecka 31, 30+3.

Tvingade Simon att komma in med kameran i duschen, ville ha fiina kort på magen! Men de gick sådär. Av femhundrabilder så godkändes 5. Haha! Döljde inte allt på alla, så de såg bara sjukt ut. Men några lyckades vi allt med! Som många vet som har följt bloggen sen i början VET att jag önskar att ta kort på magen på riktigt, proffsfoto. Men vart hittar man det? Har ni några tips? fått riktigt fina bilder på magen?
Vill ju ha det innan liten kommer ut! så kul att ha senare, att alltid kunna minnas.

Snart är det egentligen dags för 3D/4D men vi vet inte hur det kommer att bli om vi kommer kunna gå! Se de återstår att se imorgon. Pengar inne eller inte! Gash, hatar att saker och ting styrs av ekonomin.
BLÄH! men ändå, 1700 är ganska mkt. Men de kommer såklart att vara värt varenda öre!

 


Postat av: Melissa - Vincents Mamma

Publicerad 2010-01-10 15:48:29

gu vilken snygg tatuering :D

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-10 17:01:09

Gud vilka fina bilder ;)

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-10 17:08:27

Gud så fin mage du har :D Och vilken snygg tatto :D:D



Dom sa inte så mycket, de kunde inte rönka, för de är söndag! Så nu är han påväg till södersjukhuset med sin mamma och se hur lång väntertid de är så han få kolla där! Han måste verkligen se vad de är :) Ont har han iallafall :(



Den är så bra, så hemsk är den cokså :/



Ja de är klart, har sparat en massa, mer än vad hon behöver :D hihi



Nja, inte så pass, tror vi sov kvar 2 nätter :) Så de är som vilket annat barn typ :P Eller de kanske var tre :P hahaha! Kommer inte ihåg :P



Händer imorn då? :) puss och kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-01-10 17:21:03

fattas pengarna?? vi håller på att försöker styra lite emd pengar nu innan ringde o kolla tider så det fanns gott om det så boka inget men vill så gärna i väg på 3d/4d..

Postat av: Lea * med bebis i magen

Publicerad 2010-01-10 17:50:25

Sv: Tack så mkt jag måste säga detsamma! superfin mage! Ja, jag är supernervös för det mesta men ibland blir jag så trött på allt och vill bara att allt ska vara över om du förstår vad jag menar? Jasså när har bf då?

Postat av: Nicole - Mamma till C

Publicerad 2010-01-10 18:16:02

Praata med Michaela, michaelaslife.blogg.se

Hon fotade bilderna på C som är i min header och hon är grym. Hon gör det för lite mindre pengar :)

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-01-10 21:21:00

Heh så brukar det juh vara,. man tar 100 bilder och har man tur blev 1 kanske 2 bra. :D



Grattis till kommande plutt!

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-01-10 21:58:31

jätte fina bilder :D

tog inte så mkt bilder på när jag väntade Oliwer, men när jag väntade Nellie tog jag hur många som helst. det är så kul att kolla tillbaka på och jämföra.



din tatuering är ju grymt snygg!



kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-10 22:06:29

Jättefina bilder :-D Önskar jag hade varit så duktig och tagit sånna..men det får väl bli med nästa, hehe!



Ha det bäst och lycka till!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-10 22:08:03

Ovanför hotellet i Gnesta i samma byggnad så är det en tjej som fotar.. Hon är duktig.. kolla med henne om du vill ha kort på bebismagen

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-10 22:13:26

Svar: tack så mycket! Ja magen växer och växer för varje dag :)



Jag känner några som har barn här hemma i Gävle. Och nån som ska ha barn nu isommar.. men när jag får gå på mamma grupp genom mvc så går jag lätt på det och lär känna andra :)



En annan tjej försöker fixa mamma träff nu i gävle. så då ska jag gå på det iaf :)



Ha en bra kväll.

Postat av: Sanne - bloggdesigner

Publicerad 2010-01-11 12:19:57

Vilka underbara bilder!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-11 13:10:05

Hej!

Vilken fin blogg du har..

Och måste säga att du har en riktigt fin bebismage också.



Lycka till med allt!



Kram Sandra

Postat av: js

Publicerad 2010-01-11 23:41:34

du.. lite smaklöst eller?

Postat av: Maddie

Publicerad 2010-01-13 17:21:03

Jag kommer inte ihåg hennes hemsida, hon som har på hotellet, men när jag va inne på den sidan så har jag för mig att jag såg massa mammakort. Hon har tagit kort på Emilia på dagis, och dom bilderna vart riktigt bra, och hon är inte dyr.. Du får gå dit och prata med henne...

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-16 18:00:51

vackra bilder :) väldigt fin mage :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela