Publicerad 2010-01-01 02:15:11 i Mina tankar,

Då tackar vi för 09, och ser fram emot 10 med glädje!<3


Okej, det blev allt en bild på mig på nyår iallafall. Dock osminkad och med mösse! men funkar fin fint iallafall. Tur att älskling gör sig bra på kort iallafall! Försökte fånga alla fina fyverkerier, men de va totalt omöjligt, sen dog min kamera! framförhållning kallar jag det, helt sämst i världen, aja! det stannar i minnet iallafall, det får vi allt tacka för.

Så, med andra ord så ska jag bara låta huvudet falla ner på kudden, kolla på älskling och minnas detta föralltid! Hur otroligt mycket jag uppskattar honom, vilken klippa han är. Och hur speciell han får mig att känna mig! Han får mig att gilla mig själv, älska mig själv, inte klaga och inte önska nått annat. Att bara jag är Patricia, det är det bästa han vet! och just därför har jag så mkt att tacka honom för. Vilken underbar pojkvän jag har hittat, och honom ska jag hålla hårt i. Väldigt hårt!

Fick ett samtal från min mamma också ikväll, gjorde mig rörd på många sätt.. Hon har kanske inte funnits där för mig förut, men nu.. Hon bryr sig, önskar, pratar, delar.. Hon vill så mycket, och jag hoppas hon kommer våga ta steget att faktiskt finnas här för oss nu. Och inte älta det som har hänt, utan leva idag och inte för 10 år sedan.
Önskar med hela mitt hjärta att det även blir ljusare för henne, hon har det jobbigt.. På många sätt! Men kämpar man inte, så kommer man ingenstans oavsett.

Nyårslöften för detta år!: (hade dock inte så många), MEEN...

- Att aldrig låta saker och ting gå ut över Simon, utan prata istället för att brusa upp mig.
- Minnas det fina hos honom, och aldrig glömma det.
- Aldrig glömma bort mig SJÄLV, ta hand om mig! unna mig själv saker och ting, även om lillan är här.
- År 2010 ska bli det året där Patricia ska bli SNYGG!
- Träna mer, bli mer aktiv. Nu säger jag INTE att jag ska sluta äta onyttigt då och då, för det kommer jag     aldrig. Älskart för mkt, men att träna! och inte gnälla på att jag aldrig har tid, för det FINNS tid, man tar sig tid.
- Bry mig om alla nära och kära extra, visa min uppskattning till människor!
- Ge våran liten den bästa starten i livet.
- Att försöka bli en underbar mamma i alla lägen.
- ATT vara snäll i ett helt år!

Att älskas utav dig, - är det vackraste för mig!

Vårat väggord.. Och det stämmer in så väl, du gör mig lyckligare än någonsin Simon.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela