Publicerad 2010-02-17 23:41:15 i Magbilder med Wilja,

Vecka 37, KOLOSAL!







Jag förstår verkligen att lillan vill ut NU! Det finns ingen plats för henne i min mage längre.
Det är ALLT jag är, en enda stor och rullande mage! Hur ska det här sluta? shit, tre veckor kvar och jag känner mig redan BRUTALT kolosal! är som en valross hela jag.

Och du trycker nog på mammas alla nerver som finns, gör så ONT i magen just nu! revbenen är bortdomnade, känns som jag har blåmärken på insidan av huden. Bäcknet bara skriker efter alvedon eller nått starkare. Gör verkligen pissigt ont att gå just nu! "/
Men vet du liten? allt är värt för dig! hela världen är du värd. Vi älskar dig så oerhört mycket <3
Snart är du hos oss, håll ut en liten stund iallafall. De klarar du av!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-02-18 09:28:15

wow, du kommer explodera nu! Förstår också att lillan vill ut, gud så trångt det måste va där inne. Men så vacker mage du har!

Skönt att du är tillbaka, har saknat dig ju!

Kramar

Postat av: Beatrice Nygren

Publicerad 2010-02-18 10:01:44

Vilken mage, så himla fint! Lycka till med allt :)

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-02-18 10:58:23

du vet att dina bilder finns på naiana.bloggsida.se ?



Jag hittade en bild på mig och Wilgot där så jag anmälde henne. Hon har lagt ut bilder på din mage osv, gå in och kika..

Postat av: Sissela

Publicerad 2010-02-18 11:56:05

OMG! Nu är magen verkligen kanon-rund, härligt! Snart är det ju för tusan dags för er =) !

Postat av: Denize - Mamma till Emilia & Liten i magen

Publicerad 2010-02-18 12:08:45

Härlig navel du har! :D

Postat av: madeleine

Publicerad 2010-02-18 14:04:36

åh hoppas förlossningen går super! tycker du verkar vara en sån himla gullig tjej, därför jag läser och följer er vill se när lillisen kommer!



måste bara säga att jag gillar din tatuering så sjukt mycket, ska göra en liknande snart! har redan några tatueringar, vill bara fråga om det gjorde ont just där? :)



/ madeleine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela