Publicerad 2010-02-15 16:02:21 i Livet i Gnesta,

TACK MARKUUS!


Jag har internet hemma, vet ni? Jag är lyckligare än nånsin! känner mig helt lost utan bredband. Men nu jäklar, ska sätta mig och kolla runt på allt som jag har missat den sista veckan! ^^, skulle åka in till tuben idag också. Men som sagt, nu vågar jag inte röra mig nånstans! :( ont, läskigt å fan ska jag göra?

Igår så va det iallafall <3 dag! hur mysigt som helst. Älskling överasskade mig med supergofrukost, en bra film, somnade en stund i soffan. En helt vanlig slappdag med de lilla extra! åh, jag älskar dig.

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-15 19:33:35

välkommen tillbaka till internets underbara värld då ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-15 21:39:33

hej ville bara berätta att det finns en tjej som har tagit några av dina bilder och lagt utt dom på sin blogg hennes blogg är http://naiana.bloggsida.se/



hon har även tagit andras foto på deras barn och lagt utt på hennes sida utan tillstånd från personerna



Kram

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-02-15 23:44:40

Jag tycker du ska vara hemma och vila ut i fall att. Man vet aldrig när dom små vill titta ut eller hur fort det kan gå coh då behöver man alla krafter man kan få. Tro mig! Jag vilade inte hemma och jag ångrar det skrapt :)

Postat av: Elinore

Publicerad 2010-02-16 10:55:35

Hej Patricia!

Nu är det ju inte långt kvar! Så spännande! Jag vet inte om jag har fel tel.nr till Simon... kommer i alla fall inte fram på det jag har. kan inte du mejla mig hans nummer eller be honom ringa! Vill ju veta hur ni har det! Kram blivande faster Elinore

Postat av: Sessan Linné

Publicerad 2010-02-16 12:39:08

Hallå där.

Älskar din blogg ;) och följer den dagligen.

Så spännande att du snart får din lilla tjej.



Nej jag är inte gravid, drömmer mig bara bort ibland.:)

Vi försöker faktiskt, så vi får se när det går vägen. Puss

Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Publicerad 2010-02-16 13:07:04

Hej! :)

Jag vet inte om du vet om detta med några av dina bilder ligger ute på en annan blogg och denna blogg har blivit anklagad för stöld av bilder några ggr nu = några bloggar som jag läser deras bilder har blivit snodda av denna personen = personen lägger upp bilder på andras barn utan att frågat först.

Men nu är dom bilderna iaf borta för att personerna som äger bilderna har anmält henne/han osv men i alla fall ville bara berätta att vissa av dina fina bilder ligger ute hos hennes/hans blogg.



Har har du länken:

http://naiana.bloggsida.se/diverse/patricia-lindh-ar-gravid



Personen kanske har frågat om lov att få ta lite bilder av dig osv så jag ber i sånt fall om ursäkt :)



Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela