Publicerad 2010-02-05 22:47:32 i Livet i Gnesta,

Förberett mig inför PÅSK!


Kan säga att gult är GULT, men se mitt hår, gult ÄR fult!

Bums och köpa hårfärg de första jag gör när dagen gryr och affärerna öppnar imorgon.
Detta är illa!

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-02-06 12:34:03

Inte för att vara skadeglad men HAHA :P Jag kommer ihåg i våras när jag själv ville gå från brunt till blont och sen på kvällen så skulle jag leka det... Det blev GULT och ROSA! Gud vad jag grät! Jag var full på hormoner och det var nog därför håret blev åt helvete och jag grät heeela natten! Jag skojar inte ^^ Jag typ Åhhh jag kan aaaaldrig få vara fiiin buhuu. Mamma tyckte då så synd om mig så hon bokade en akut tid hos frissan så hon räddade det som räddades kunde typ :P

Nu funderar jag på att bli mörkhårig igen ^^

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-02-06 12:46:38

sv: Tack :))



Va knasiga dom är, kan du inte gå i typ nyk då? Kankse liite långt att åka. Fast nu är det ju så kort tid kvar, men se till att dom verkligen kollar läget när du väl är där oxå. Ja att du ska välja annat nästa gång tycker jag defenitivt! Kram

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-02-06 13:03:47

Haha du får typ köpa en sån där färg med sling-sett. å köp en ganska så mörkblond färg så får du slinga det efter. Sen kanske du får vänta ett tag innan du försöker dig på att bleka håret igen. Det kan ju falla av...

Jag önskar dig lycka till i alla fall :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela