Publicerad 2010-12-27 00:49:26 i Wilja 6-9 månader,

Våran nya fina familjemedlem! <3




  

Våran fina fina fina fina fiiiina lilla Lowa! <3
Wiljas Julklapp från sin gudmor! Wilja älskar henne.
Citat: Alltså, - får jag köpa nått levande till Wilja?
haha!

Lowa är VÄRLDENS lugnaste och snällaste lilla katt! hon är gosig, kelar och går på lådan! Första vi gjorde när hon kom, och hon har både bajsat och kissat i den varje gång. Hon har sin lilla plats i toaletten (?!) av alla ställen hon har valt, bakom vår bokhylla! så där ligger nu en mysig filt, så hon får komma fram när hon är mer redo.

Just nu leker hon för fullt medans Wilja sover!^^, men på dagarna är hon mer för sig själv.
Jag går in varje timma och kelar med henne, hon kommer direkt och spinner och är jätte glad! men hon har inte vågat sig ut en, men hon får ta den tid hon behöver tills hon känner sig mer hemma.

Hon är så jäkla fin!
Ja är inte så förtjust i katter måste ja erkänna, men hon? hon är den lilla bebisen nu :)

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-27 15:45:22

Gud så söt :) Vilken julklapp, nån och gosa med när lilltösen lagt sig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-27 21:54:29

hej patricia. älskar din blogg och läser den frekvent ;o)

vad har du för kamera? jättefina bilder blir det :o)

puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-28 08:57:19

Guud va fin hon va! Hon ser jättemysig ut!VILL TRÄFFA HENNE!

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-28 10:28:53

vilken sötis :) stor kram till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela