Publicerad 2010-12-20 23:00:39 i Wilja 6-9 månader,

Känns så skönt! tack.


Han kom!

Jag behöver inte säga mer än att jag är överlycklig för Wiljas skull.
Och en sten lättade från mitt bröst, vi har pratat om mina tankar om hur framtiden ska se ut mellan henne och honom. Och att jag KAN göra de jag vill, de som är min plan. Som jag har tänkt på sålänge!
Och som sagt, allt ordnar sig. Tids nog! Gäller bara att kämpa, de blir bra. De blir bra för mig och Wilja!

Vi ska fixa de här, för vi ÄR två starka flickor!
Jag ska ge ALLT för att Wilja ska få allt hon behöver i livet. Tids nog! Snart så kommer hemligheten jag hållt på.

Boken om Wilja börjar bli så fin!
Jag är så glad att jag började med den. <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-20 23:08:08

Kommer du och Simon bli tsm igen?

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-20 23:09:56

Va skönt o kul att han kom som han lovat :) Wilja blev glad kan jag tro :)

Du är stark kvinna, o wilja med. NI kommer att klara detta precis som du säger :) Lycka till :)

Och jag väntar spänt på hemligheten :p

Postat av: fanny

Publicerad 2010-12-20 23:32:42

vad är din hemlighet? snälla berätta... älskar din blogg. jag tycker inte synd om dig för jag vet att du klarar dig. du är så jävla stark. du är så vacker och fin. KÄMPA... men snälla skriv lite mer. mår dåligt varje gång jag går in och du inte uppdaterar..



ta hand om dig. <3

Postat av: joi

Publicerad 2010-12-20 23:53:51

Du kommer fixa detta på ett strålande sätt,det är jag övertygad om! du har massa vänner och famlij omkring dig som hjälper dig och stöttar! <3 säg till om jag kan hjälpa dig på vilket vis som helst! kram!

Postat av: Moa

Publicerad 2010-12-20 23:59:06

Vad skönt att du fått prata, inte lika mycket att ligga och fundera på på nätterna när ni fåt reda ut en del :)

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-21 00:11:29

Gud så bra!

Bara för att han tycker ni inte är gjorda för varandra så behöver ju inte det gå ut över Wilja o hans relation mer än nödvändigt!

Kramen!

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2010-12-21 00:33:18

Vad skönt att han kom :)

Åh jag väntar spänt jag med på hemligheten ;P haha.

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela