Publicerad 2010-12-26 23:46:43 i Wilja 6-9 månader,

Julafton <3


Min och Wiljas Julafton kunde inte ha börjat bättre.
Vi fick julfrukostbesök av Wiljas kära Gudmor Mimmi som kom med våran älskade lilla Lowa! Sen sötaste lilla katten jag någonsin sätt, med ett 'God-Jul' band runt halsen <3
Wilja är helt knäpp i henne, och jagar henne överallt! Men hon är en väldigt blygsam tjej, och kommer fram till mig när de e tyst. Får vänja sig lite vid våran taliban här hemma, sen ska de nog gå bra.

Sen kom fina Madde och Magnus också! Och Elliot som va SÅÅÅ finklädd <3
Lämnade över hans present eftersom vi inte skulle ses nått på kvällen, hoppas han blev glad över sin kundvagn!
Sen kom S förbi och hälsade på Wilja :) Va här en liten stund, och gick iväg till jobbet sen.

Mamma kom och vi fortsatte att laga maten, duschade och gjorde oss Julfina! dock har ja inge kort på mig, men MASSA på Wilja kommer o komma :) ska leta efter sladden som jag har förlagt bara.
Sen efter Kalle kom storebror och pojkvännen, Roland va här också! hade en jätte mysig kväll trots att den inte blev som jag hade föreställt mig för någon vecka sedan! bara jag inte tänkte. Så hade jag faktiskt väldigt roligt :)
Spelade Alias, och jag ägde sönder alla!

TUSEN TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR! <3
Och jag måste säga ännu en gång.
Jag har världens finaste vän! hon gjorde min jul, de började med att ja grät av lycka! inte en present i världen kan slå den fina gåvan hon gjorde till mig, så mycket hon ansträngde sig för att göra den. 20 jäkla timmar <3
Hon gjorde:
BOKEN OM OSS! från dag ett, tills nu. Och varje ord, varje citat vi sagt är med i den! Den kommer ALLTID ligga mig nära hjärtat, och varje gång jag är ledsen så kommer den komma fram.
Så många fina ord om mig, har jag aldrig någonsin hört. Du är en vän, du är min bästavän!

Wilja fick:
MASSA MASSA kläder av Mormor från POP och KappAhl.
Hon fick en KISSE!
Hon fick trummor och massa leksaker.
Hon har fått lite sparpengar!
Hon har fått ännu mera kläder från mig och S.

Mamma fick:
SPA utav min MIMMI!!!! <3 tusen tack, hon ville att jag skulle få lite egentid.
Digitalfotoram av Mamma.
Tjejkväll
Sällskapsspel
Klänning
Två filmer
Pengar
Trisslotter!
En STOOOOR Blomgrupp av Roland :) är jätte nöjd, och har inte önskat mig nått.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela