Publicerad 2010-12-20 10:40:23 i Livet i Gnesta,

Godmorgon!


Suck!

Att somna efter kl 05.00 varje morgon är verkligen inte häslokost för själen.
Känns som jag går under snart av trötthet! Går på ren jäkla vilja just nu, men är så trött så de gör ont.
BLÄÄH!

Vänta och se om Wiljas Pappa dyker upp eller inte, kommer bli intressant.
Sviker han henne när hon är 9 månader, vad gör han inte då när hon är fyra år med ryggsäcken på ryggen och sitter och väntar på honom. Och Pappa dyker aldrig upp och hon är förkrossad! fyfan.

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2010-12-20 12:11:29

Vet den där känslan att stå där och vänta på sin pappa som aldrig dyker upp.. fyfan. Hoppas verkligen wilja slipper det och du med för den delen. man önskar ju att folk kan tänka på sina barn istället för sig själva i första hand men .. det är tydligen oftast för svårt, tyvärr.



Styrkekramar till er ! <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-12-20 14:30:53

Fy, vilket ruttet sätt att svika sin sambo och sin lilla dotter på! Att styra över någon annan känslor går tyvärr inte men att få en förklaring är det minsta man kan begära! Är han inte hos någon vän eller hos sina föräldrar? Ring till hans jobb och se om han varit där. Jag menar...han kan ju knappast hålla sig undan för all framtid. Han måste ju bo någonstans. =/ Byt lås och lägg lösenord på din blogg - tycker jag!



Du har Wilja och det är det viktigaste. Du är hennes MAMMA och det kan ingen i hela världen ändra på! DU är tryggheten i hennes liv och jag hoppas verkligen att ni får en jättefin första julafton tillsammans!



Styrkekramar!



Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-12-20 20:40:37

sorry, kollade inte tiden på senaste inlägget. så trodde det va imorgon (tisdag) han skulle komma.

Dök han upp?

Postat av: Moa

Publicerad 2010-12-20 22:36:03

Hur gick det Patricia? Kom pappan o träffade lillan? Hoppas verkligen det för hennes skull er skull. <3

Postat av: emelie

Publicerad 2010-12-20 22:49:52

Kom Simon hem och överraskade er idag? :)

Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Publicerad 2010-12-21 00:13:53

Fyfan, jag känner verkligen igen det.. Lykkes pappa har varit här 3 ggr på 7,5 månad.



Styrkekramar.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela