Publicerad 2010-08-24 13:41:07 i Livet i Gnesta,

Vill bli frisk!




Bara för att du är så förbannat snygg hjärtat! ;)



Min lilla bebis sitter tryggt på min lilla Gudson! <3



Helan & Halvan! Men ändå bästa vänner.



En klänning som testades i mammas garderob! Haha, när använder man en sån? Sjukt snygg om man hade nått Grekiskt tema, liknade mest en grekiskgudinna i denna! ;D

Här hemma är vi fortfarande lika sjuka om inte sjukare. Mår skit, och de är bara förnamnet! Hade verkligen en hemsk natt idag, sist jag kollade på klockan så va den 05.30, USH! Låg och vände och vred på mig i flera timmar, blev så övertrött så ja blev ledsen! Att sova utan : Halstabletter, nässpray, alvedon OCH vatten kommer jag aldrig mer göra om! Ska försöka ta mig till Pappa idag och låna några hundra, såhär DAGEN innan lön så är det tomt i plånboken, och vi behöver verkligen alvedon! Köpte medicin igår till Wilja för dom sista, så hon sov som en prinsessa inatt, febern försvann och nässprayen gjorde så hon kunde andas.
Min lilla tjej! åh, gör så ont i hjärtat när ja inte kan göra nått ÅT att hon är sjuk! :(

Fan, nu är vi SJUKA och har NOLL ork till att förbereda inför DOPET! De är ju på Lördag? Herregud!
Muffins - Bakade, Kakor - Bakade, Kanelbullar - Bakade!
Tallrikar: Inhandlade
Muggar: Inhandlade
Skedar, servetter: Inhandlade
Serpentiner, ballonger: Inhandlade

Det som fattas är : Pappersdukar, och vi MÅSTE ringa kyrkan ang KLÄNNING!
Skulle ju ha lånat en, men vet inte hur de blir med det. Så vi vet att kyrkan har klänningar att låna ut?

Postat av: EmelieCatrine

Publicerad 2010-08-25 06:42:56

Har din tjejkompis någon blogg? Kram! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela