Publicerad 2010-08-02 18:17:55 i Livet i Gnesta,

Vilken?


     

  

Har tänkt på dessa klänningar! vilken tycker ni är finast? Tycker om den enkla längst ner till höger!
ENKEL, stilren med spets på armen! Kan ha nått fint halsband till. Eller vad tycker ni?

Postat av: M:et

Publicerad 2010-08-02 18:49:59

Den högst upp till höger va jättejätte söööt:)

Men den längs ner till höger är som du säger stilren, och även den sket fin.

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-08-02 19:58:41

Den är jättefin.

jag tycker om nr 3 o 4. du skulle se perfekt ut i nån av dom :)

Postat av: Vicky

Publicerad 2010-08-02 19:58:49

tycker 3:an va snyggast ;D

Och ville bara säga att du har en underbar blogg och är en SUPER mamma till söta Wilja!

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2010-08-02 23:58:03

2an eller 3an tycker jag :) okej det kanske finns , men dom tog anette och Anneli (som deras mammor heter) och slog ihop det :) när ska vi ses?

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-03 15:04:10

Håller med! Den längst ner till höger är finast! :)

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-04 16:12:16

3an eller den längst ner till höger :)



1an är supersöt (köpte den svarta) men det översta "mönster-randen" är för "kort" så den liksom slutar inte under bysten - vilket gör att det ser askonstigt ut. Kankse bara är för att ja har stora pattar, vafan vet jag! haha. Satt inge bra där iaf, så den åkte tillbaka :)



Hade det varit en "bredare" övre rant med "små rosorna på" hade jag absolut behållt den, så himla söt! Men för 400kr får dom fan sy nåt som passar dom me tuttar också! Tuttar & smal midja är tydligen ingenting som går ihop, fortfarande, efter alla åt - när fan gåre framåt? haha

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-08-08 21:33:18

Jag har den med det svarta skärpet i midjan. Den sitter perfekt och är super söt!!

Postat av: Carro

Publicerad 2010-08-10 10:50:40

3:an (längst upp till höger) den är super fin och perfekt till familjsammankomster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela