Publicerad 2010-08-13 22:30:04 i Livet i Gnesta,

FYYY!




Mina ovårdade cupcakes i smak av:

Raspberry cheescake!
Vanilj och hallon.
Frosting: Creemchees
Smält vitchoklad

Bakade även muffins med smak av:

Choklad, vitchoklad och hallon.
Knäck-kulor och Noblesse i.
Står i ugnen nu, får allt ta och smaka av den varianten! :D

SHIT vad jag är trött!
Den här dagen hoppas jag att jag aldrig mer kommer att göra om.

Morgonen började med att Pappa stod utanför oss halvtolv, in i bilen och iväg mot södertälje! in på willys och storhandlade, då menar jag TVÅ FULLA vagnar med mat! fullt i skafferiet, går inte in en grönsak till i kylen! Wilja har numera 8 paket blöjor och ett helt SKÅP med barnmat. Kommer inte behöva handla en pryl till på flera månader känns det som nu! :P

Iväg till ÖB för att köpa lite saker till dopet!
Kom till kassan med en överfull VAGN med allt från platstallrikar till bestick, till tvättmedel, till GODIS, till hemsaker. Ja, you name it!

Fick packa på oss allt PÅ varandra i bilen, inte en pryl till gick in! så, kom vi hem. Sprang flera vändor, och hissen fick åka upp TVÅ gånger med alla matkassar. Den ni! ^^,

Sen sprang jag iväg till stopp, handlade saker till bakeriet! :D
Så nu har jag bakat 56 muffins som ligger i frysen, två stora sockerkakor. Och kommer baka två tårtor till dopet!

Testade för skojs skull hur de skulle bli att frosta! ;D fult som fan men det va bara för att känna hur man gjorde mer eller mindre, men jesus va smarrigt!

Och sen blev det att inhandla lite olika dekorationer hem, väggdekoration. Orkidéer, saker till köket.
Ja, nu ska jag fan SOVA!

Postat av: Moa

Publicerad 2010-08-14 00:08:48

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2010-08-14 11:03:14

Då vill du inte ha bakhjälp länge misstänker jag :/

Postat av: fanny

Publicerad 2010-08-14 11:13:08

Oh vad du är duktig. dem blev jättefina muffinsen! jag tycker du är en underbar person och jag älskar din blogg. ser fram emot ala bilder från dopet sen de kommer bli as fint.. tack för en bra blogg. du är en stor förebild. kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-17 16:56:24

kan inte du skriva receptet på cupcakesen du gjorde? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela