Publicerad 2010-08-10 18:38:32 i Extensions,

Extensions på Mormor!




  

Mamma hade innan isättning tunt och kort hårt, så på henne satte vi i 140 st egen gjorda 'Nailhairs!'
Resultatet blev ett fint och tjockt hår, bilder kommer.

  

På ena bilden ser ni hur fästena placeras och på den andra bilden ser ni när allt hår på baksidan är på plats. Dock INTE inklippt.

  

På den första bilden är håret INTE inklippt, men på den andra så är baksidan fixad.



Stylat och fixat.

  

  

Med lite spray och en locktång så blev Mormor överlycklig! Första gången hon sätter i på detta sätt.

Så vad tycker ni om resultatet? :)

Postat av: Moa

Publicerad 2010-08-10 18:45:22

RIktigt fint!!

Postat av: Malin, mamma till Jamie

Publicerad 2010-08-10 20:55:58

Det blev ju skit snyggt :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-10 21:24:06

Jättesnyggt tjejen :) Va kul!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-11 09:51:47

Snyggt med lockarna tycker jag och mormor ser belåten ut!

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-08-14 09:02:55

Hej!

Gillar verkligen din blogg! Jobbar själv som frisör och tycker det är kul att se när du klipper och fixar, utan utbildning om jag förstått det rätt? Imponerande! Du verkar verkligen brinna för frisör yrket och jag hoppas du kommer in på en utbildning så du kan jobba med det på heltid. Tror du skulle stormtrivas!

Jätte kul att du gör extensions, ett litet tips bara är att inte fästa hår över kronlinjen när kunden har lite tunnare eller kortare hår för då syns de lätt. T.ex. när det blåser ute och så vidare.Och viktigast av allt, att inte fästa för nära virveln! :)

Ha det så bra och lycka till med allt!

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-01-30 12:54:14

Hej! Jag undrar hur man gör om man vill fixa håret hos dig? Du verkar jätteduktig. Kan man få en mejladress eller telefonnummer?



Mvh Nadja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela