Publicerad 2010-08-08 20:56:26 i Klippningar / Stylingar,

Extensions numero UNO!


  

Innan isättningen så hade Mimmi axel långt hår och väldigt TJOCKT!
På henne satte vi i 130 st nailhair.



Här mäter jag ut med hjälp av plastskyddet hur många slingor som ska fästas med värmetången.
Vi tog 8 rader med tio slingor i varje!

  

Här har vi satt i ca hälften av håret.

  

Nu sitter alla på samma plats, dock är det INTE inklippt ännu.

  

Min fina och bästaste vän, man kan inte se med blotta ögat att hon har en förlängning!
Håret smälte in så otroligt bra.



Postat av: naiana

Publicerad 2010-08-08 21:29:27

gud vad söt mimmi blev!

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2010-08-08 22:32:25

Det blev jättefint :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-08-09 01:12:49

Vart beställde ni håret ifrån? blev otroligt bra :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-09 08:17:24

Det blev jätte fint!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-08-09 09:07:56

Du är ju verkigen jätte duktig på det där! Syns inte alls, inte ens lite ju! :) Attans att man inte bodde lite närmare stockholm "/



Kram

Postat av: Cecilia Jarl

Publicerad 2010-08-09 20:50:30

Hej Patricia!



Jätte fint gjort! :)



Efter många om och men har jag bestämt mig för att inte skicka tillbaks håret. Jag skulle vilja sätta i det om ca två månader. Har bokat tid för färgning hos Ingela nu, så det blir rätt denna gång ;)



Hoppas allt är bra annars! :)

Postat av: michaela

Publicerad 2010-09-15 12:26:18

sv; ja men tack själv! :)



vad duktig du är! Riktigt snygg gjort, jag håller inte på med hårförlängningar själv tyvärr, så kan väll inte bedöma sådär :D Men det ser skitnsyggt ut :)

Såg dina klippningar också, mycket duktig :)



Vill du fortfarande bli frisör? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela