Publicerad 2010-08-25 12:23:21 i Livet i Gnesta,

Den 25:e och lönen på kontot, NOT! :(




  

Åh min duktiga lilla sjuka Wilja kan sitta ALLDELES själv nu! <3
när började era småttingar sitta själva?

USH, de blir verkligen inte bättre här hemma, förkyld och nu har jag börjat få ont i ÖRONEN också! Simon ska ta med Wilja till vårdcentralen nu, för att kolla om nått är alldeles tokigt, eller om de bara är en extrem förkylning.
Shit, de är ju DOP om tre dagar! kommer vi hinna bli friska? Be till gudarna!

Ett TILL problem är att Simons LÖN inte har kommit in på kontot! så jävla tröttsamt.. Antingen så krånglar dom med OB:N eller så får man ingen lön alls. Skit jobb!
Dom har alltså glömt att skicka in hans tider förra månaden till lönekontoret hur lång tid kommer inte DET att ta att ordna till? Vi har ju räkningar, hyra allt ska betalas! KAN inte komma sent med de nu. Likaså ska vi handla det sista till dopet, för VADÅ! :(

Ångest & Panik! och de jävligaste är att man inte kan göra NÅNTING åt det!
Ska be kärringen betala ur sin egna ficka.

Postat av: josephine - mamma till Vira

Publicerad 2010-08-25 13:18:35

snacka om att ni har otur. lider med er.



KRAM

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-25 13:43:38

Alexander var också 4 månader när han börja sitta.

Typ 4 månader och 5-6 dagar har jag för mig =)

Dom blir så stora direkt!



kramen!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-08-25 14:40:50

Vilken duktig tjej ni har :)



Minéa kan sitta själv en stund, ibland flera minuter men ibland bara några sekunder.



Min kusin kunde inte sitta själv förrän han var 7 månader, det är nog väldigt olika från barn till barn.



Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-08-25 16:23:52

My satt sj lite efter 4 månader tror ja.

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-25 20:09:28

Fy vad jobbigt o vara sjuka o stackars lilla tjejen också... :( och såhär innan dopet, jag hade fått panik!



Min son började sitta när han var 4½ mån, så han var också tidig :) Men man får passa lite och inte låta dom sitta för mycket, köp hellre en gåstol så hon "hänger" lite mer än sitter, annars kan hon få ont i ryggen och det vill man ju inte..



ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela