Publicerad 2010-08-29 20:34:26 i Livet i Gnesta,

BLOGGTORKA, hjälp!


Hjälp mig nu! Känner att min blogg har fallit i tristess, och att ingen kommenterar längre! Känns som allt man skriver bara är BORING!

Så hjälp mig, vilken DRASTISK förändring ska skes i bloggen? Inväntar nu SPÄNT också på den nya designen som ska komma.

Så , vad ska jag skriva MER om?
Vad ska jag skriva MINDRE om?
Ska jag göra nått i stil med 'Dagens....'?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-29 20:45:10

förväntningar under wiljas uppväxt, hur du vill de ska bli/tror de ska bli.

typ framtiden

Postat av: Madde

Publicerad 2010-08-29 21:10:06

Det är inget fel på din blogg, den är super bra!

MEN säger det igen, det är roligare o kommentera när man faktiskt får svar tillbaka ibland annars känns det mest som att min kommentar kvittar o då skiter man i det helt enkelt, tror dom flesta känner så men jag kan bara tala för mig själv.

Har påpekat detta förut, och då fick jag svar att du skulle tänka på det men sedan dess har jag inte fått svar på mina kommentarer ngn gång!



Det är förståss helt upp till dig, jag läser ändå o gillar bloggen men tänkte bara eftersom du undrar varför ingen kommenterar! =P



Ha det fint!

Postat av: karro

Publicerad 2010-08-29 21:25:17

Jag tycker den e bra som den är :) men uppdatera oftare :p

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-08-29 22:12:10

videobloggar tycker jag skulle va skitkul :D

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Publicerad 2010-08-29 22:31:37

Kör lite med dagens frågor, dagens blogg, någon frågestund, liten bloggtävling som tex dagens blogg att man får hitta röster osv, dagens tips, dagens outfit..eller visa ditt barns outfit kanske ^^

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-30 08:22:32

updatera oftare

Postat av: sara

Publicerad 2010-08-30 11:38:22

VIDEOBLOGGAR!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela