Publicerad 2010-04-16 21:36:08 i Wilja 0-3 månader,

Dagen i bilder!<3


  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Här har vi tagit bilder HEELA dagen på lillan! från och me i pyjamas i Pappas knä, till vi badade, till vi åkte & tills vi kom HEM! :D Den här dagen har minst sagt varit jävligt intressant ska ni veta.
Började med att vi gick upp imorse, Pappa ringde och sa att Steffi skulle hämtas i nyköping! :D så på med bältet och iväg dit och hämta upp henne. Tillbaka till Gnesta så satte jag och Steffi oss på thekannan! Sen började dagens ROLIGA.

Fick ett SJUKT samtal och jag fattade verkligen ingenting. Sålänge sen ja höll kontakten me dessa personer? blev helt chockad! men mickis och tessa kom förbi och satte sig. Sen börja helvetet! vilken DAG! PHU. Är helt slut!
Upp till Mickis och sen kom alla, en riktig tjejkväll med detektivarbete! ;D men vi fick reda på varenda liten sak.

IDIOTER till människor det finns?! ska aldrig mer lita på någon nåååågonsin via nätet? eller alltså.. Era läsare älskar ja ju, men alla andra? facebook, whatever! folk är ju sjuka i huvudet på riktigt?

Blir helt chockad. Men polisen är ringd, och alla personer inblandande är uppringda! Herregud. Så nu åker du dit din fulejävel! slut på att manipulera alla! luras på pengar å allt va han gjort med andra?

NUUU så blir det att slänga datan i väggen och in i duschen! få min toooooookpigga tjej att somna? hon vägrar!
Mammas lilla troll.

Helt otroligt hur mkt man verkligen kan älska någon? du är mitt allt Wilja! hela min värld snurrar kring dig.

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-16 21:56:50

härligt med bilder och hon är så söt.

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-16 22:55:42

Det är riktigt läskigt med människor som låtsas vara någon annan via internet, uscha uscha.. :/



Va fin hon är din lilla going!! :) TUSEN KRAMAR!

Postat av: Fride - BF 26 april

Publicerad 2010-04-17 05:05:47

herregud va söt! :)

Postat av: Melissa - Vincents Mamma

Publicerad 2010-04-17 07:59:38

så liten å söt :)



kan inte fatta att min son en gång i tiden vart sådär liten :)

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-04-19 09:32:15

vilken liten sötnos! :) grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela