Publicerad 2010-04-06 17:20:42 i Wilja 0-3 månader,

Mammas lilla gryn! ÅÅÅH, blir tokig av kärlek.




  

Tant Stephanie kom förbi med mat åt gammelmamman här hemma. Tunnbröööörölle :) hur gott som helst, den slank ner fint kan jag lova. Har NOLL aptit?! äter för jag vet att jag måste för hennes skull så att mjölken inte försvinner. Men fy.. Tanke på biff eller mat får mig att bli illamående! MEN GOODIS vill jag ha! :D allt som är sött eller salt. De kommer sitta fint, så de är det jag ska göra nu! iväg bums ner till Konsum medans grynet ligger och sussar sött här hemma. Hon blir omhändertagen kan ja lova! skönt å komma uut lite. Blir tokig om ja ska sitta inne och bara trycka! 

Simon kommer hem ikväll, känns konstigt att inte ha honom hemma? Lillan saknar honom! Men ÄNTLIGEN får jag mysa med min skatt. Såfort ja matat henne så tar han henne ifrån mig. Så allt ja får är en igel på tutten som blöder, vilken kärlek va? 


  

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-06 18:42:08

Du är så fin Patricia! :)

Postat av: Belinda

Publicerad 2010-04-06 19:01:50

Hej!



Jag har aldrig hört att mjölken skulle sina för att man äter dåligt, däremot är det otroligt viktigt att dricka har jag fått veta.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-06 19:28:52

Va det inte du som va tillsammans med Samuel?

Ni bodde i en lägenhet här i stan/Linköping..

Kommer du ihåg mig/oss? Nathalie & Stefan, har kort på dig & Samuel här hemma från när vi festa ihop sommaren -08.

Roligt & höra att du fått barn hon är så sjukt söt! jag & Stefan har med fått barn :) Har en son på 9 månader :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-04-06 19:29:14

Va det inte du som va tillsammans med Samuel?

Ni bodde i en lägenhet här i stan/Linköping..

Kommer du ihåg mig/oss? Nathalie & Stefan, har kort på dig & Samuel här hemma från när vi festa ihop sommaren -08.

Roligt & höra att du fått barn hon är så sjukt söt! jag & Stefan har med fått barn :) Har en son på 9 månader :)

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-04-06 23:33:47

Jag hade inte heller någon aptit, det är nu precis jag fått tillbaka den. Konstigt egentligen för jag har bara hört att man blir så himla hungrig av att amma?

Haha hur ego är inte jag? Jag reagera på "grynet" i texten ^^

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-04-06 23:37:03

åååååh va mysigt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela