Publicerad 2010-04-19 19:38:05 i Livet i Gnesta,

Magen då & nu.




  

  

  

Åh, helt otroligt.. Sitter och kollar igenom mina magbilder under graviditeten, och jag saknar verkligen min kalaskula! jag tycker själv att jag hade en vacker gravid mage, kan jag vara så självgod? men jag gör det verkligen. Den va så go och rund? och jag hade alltid lillan nära mig, så mkt som vi saknade & längtade! nu är hon här, och det är helt otroligt. Men denna väntan, hur ska hon se ut? vem är hon lik? bara SNOSA på henne!

Men som ni vet så hade jag ett extraöga till navel, RÄTT ut peka den! och såhär ser det ut nu. Har inte tagit kort framifrån på magen då jag HATAR att se på den! :( Naveln är inte återställd! ;D och ja har maaassa extrahud på magen just nu. Är alldeles rynkig och fin! haha.

Postat av: Malou

Publicerad 2010-04-19 20:30:55

Jag ser då ingen extrahud på bilderna :) Tycker din kropp har återställt sig jättefint, iaf vad man ser på det bilder du lägger upp. Du gör mig mindre rädd för att föda barn en dag, har enorma komplex med kroppen och alltid varit rädd för det där med extrahud osv. Men du ser helt supersnygg ut!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-04-19 20:36:28

jisses jag tycker det ser ut som att du har vältränad mage nu :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-04-19 22:14:40

Du är ju tooooooksnygg! :) Om jag ser rätt så har du haft navelpiercing innan? Hur är det med den nu? KRAMAR!!

Postat av: Belinda

Publicerad 2010-04-20 14:10:25

Jag saknar inte min gravidmage för fem öre, tyckte bara det var jobbigt, tungt och osmidigt, tur vi alla är olika :)

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-04-20 15:14:28

Syns ju inte för tusan att du varit gravid:)

Klart du får vara så självgod, för den var ju PERFEKT! Precis sådan gravidmage man vill ha.

Kramar

Postat av: Tova

Publicerad 2010-04-20 22:39:11

Haha, min mage är också lite rynkig och degig nu, men tänk ändå vad COOLT att den burit ens lilla barn :)



men jag saknar också min fina, hårda kula ibland. Och alla bebissparkar! Hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela