Publicerad 2010-04-27 20:43:10 i Livet i Gnesta,

Ännu en Tisdag!


Fasiken! våran lilla vill inte sova idag. Hon har varit vaken från 17.00 och klockan nu 20.40, HALLÅ! ska inte dom sova konstant? hon ligger här och bara kollar! fan va snäll hon är. Är så GLAD över att ha fått en sån liten och underbar tjej. Den snällaste bebisen ja mött, utan tvekan! :)

Men när hon väl somnar, så blir det filmmys för mamma & pappa! Luftslottet som sprängdes, har missat den filmen i serien. Så ser fram emot de ;D ligga och kramas en MASSA!

FAN va bra det blev med bokhyllan, ska slänga in ett kort sen så ni får se.

Vad händer imorgon, någon som vill göra nått? :)

Postat av: Grynet mamma tll lille Vidar!

Publicerad 2010-04-27 22:12:54

Vi ska in till stan imorgon ett gäng mammor, så om du vill så kan du ju haka på :)

Postat av: Klara

Publicerad 2010-04-27 22:15:10

Hej fina du! Vill du följa med på öppna förskolan imorgon? Öppnar halv ett:)

kram

Postat av: Plutten

Publicerad 2010-04-27 22:35:37

Den filmen var håååår resande bra alltså:D Gillar man de två första filmerna, så gillar man även den sista... underbar serie!!

Postat av: Klara

Publicerad 2010-04-28 16:34:31

Det är imorgon också om du vill följa med?:D

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-04-28 19:58:17

Du har en vacker kropp, både innan och efter. Man går ner i vikt efter man har fött. Betyder inte att man bantar? Skit i alla idioter. Du är en hälsosamm mamma och du skulle aldrig göra något sånt mot din älskade bebis. Det vet du och dina närmaste och till och med jag en helt random.



Sluta inte blogga, jag älskar din blogg! Hoppas du och din familj mår bra :) Låt inte de idioter får dig må skit. De har bara bankat skallen så hårt i skärmen för de inte tror på att du är så jäkla snygg.



Synd för dem. Du är så jäkla mycket bättre!

Postat av: Catharina

Publicerad 2010-04-29 14:32:06

Vart har du blivit av "/

Postat av: Tova

Publicerad 2010-04-30 16:22:49

Hehe, min Elliot sover typ ALDRIG! I alla fall på dagarna. Det där med att spädbarn sover 20 timmar om dygnet är bullshit, iaf i detta fall... haha

Postat av: jenny

Publicerad 2010-05-01 14:17:42

vart har du tagit vägen? :)

Postat av: sanna

Publicerad 2010-05-02 16:44:13

Vart har du tagit vägen? Saknar alla din blogginlägg!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-02 17:20:34

var har du tagit vägen?!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-05-02 21:20:20

Men vars har du tagit vääägen?!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-03 10:05:59

Hej!



Bara undrar, varför bloggar du inte mer?

Man saknar ju din blogg! :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-05-03 21:21:04

Patricia. Inget nytt inlägg på en hel vecka! Har det hänt något??

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-04 09:30:15

nu har det gått 1 vecka sen du uppdaterade man undrar ju vad som hänt, hoppas allt är bra.

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-05-04 15:06:30

KOM TILLBAKA! Jag saknar din inlägg fruktansvärt mycket.....

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-04 21:07:42

Hej!

Åh vad jag saknar dina blogg inlägg. Vart har du tagit vägen?

Hoppas att allt är bra med er!



Hälsningar

Anna

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-05-05 00:06:55

Jag hoppas det är fel på erat internet och inte att du skiter i bloggen pga kommentarer du får. Isf, gumman du är starkare än de. Varför bry sig om att folk tror du bantar? Se de som nått bra istället, du har tur och gick snabbt ner i vikt utan att behöva kämpa. En den blir aldrig av med de. Sen kanske det inte bara hade o göra med att folk inte förstår att du inte bantar, jag vet inte. Men ville bara säga de nu när jag vart inne här hela tiden i en vecka och du inte ens godkänt en kommentar.



Hoppas allt är bra med er och lillan!

Kramar!

Postat av: Tova

Publicerad 2010-05-05 21:16:31

Hihi, min Elliot är också skiiitvaken av sig, sover seriöst nästan aldrig om dagarna. Iofs sover han rätt bra om natten numera, vilket jag är grymt tacksam över ):

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela