Publicerad 2009-09-06 14:07:33 i Blandade bilder 08-09,

Tröstbilder.









Här är lite bilder från i Torsdags! efter min miss hos frisören, men här sitter håret i. Så hur ser de ut? Helt tokigt? Och ska ja förbli blond? Men samtidigt är det lite kul att tesa. De försvinner som sagt! och inom nästa vecka så är jag förmodligen grönhårig.

Dock så räddade erika mig efter denna hemska dag med en massa kaffe och mysprat. SÅ himla kul att umgås med dig igen, och när man tänker efter. De va 7 år sedan vi va i Thailand, vi trodde då att vi va så stora, trotsade allt syster sa, och gjorde som vi ville. Vilka små skitungar! men kul hade vi iallafall.

Iallafall, i Fredags så tog vi oss hem till syster ute på landet, då menar jag i ingenmanslandsskogen. Robban och hon skulle iväg och äta middag vid kallfors. Så vi passade barnen! Har nog aldrig sätt en nöjdare liten Alva. Hon va så överlycklig över att stora-simon va hemma hos henne.

Vi lagade ihop lite tacos, kollade på filmer, åt godis och hade chips! en riktig helkväll. Och lillan somnade hos Simon två gånger, helt otroligt. Hela huset knakade, aldrig i mitt liv att ja kommer bosätta mig sådär framöver. Ska jag ha ett hus ska jag åtmindstonde ha EN granne som sällskap!

Sen igår så va jag en sväng nere på barnbazaren med siss och barnen. Har nog aldrig skådat så mkt folk i Gnesta förutom under 'Gnestadagarna!' kul att se.
Hittade en mjukisdress från Polarn och pyret, två randiga mössor, och världens goaste SKOR!
Sen blev det inge mer.

Ta-taa!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela