Publicerad 2009-09-26 21:36:54 i Livet i Gnesta,

Thaijäkel.


Fått höra nu att det har blivit en kass uppdatering på min bloggfront? Jag vet! och förlåt. Blir så när man är en flickvän som inte ger sin kära pojkvän tillräckligt med mycket kärlek, och han blir kärlekskrank!
Så denna dag har varit allt från skrik, gnabb, kärlek, en drös med filmer, godis & pizza. Så, en helt vanlig dag, fast så mycket mysigare! =)

Började med att Pappa skulle bjuda mig och Simon på en lunch. Så kasta på mig kläderna, slet upp de lilla håret jag har i en halvtoffs, resten rasa ner! tjatar på simon att han ska följa med, tillslut tar vi oss ner till bilen.
Ska äta på de nya thaistället nere på Gnesta!
Japp, går in. Sitter på pinnar till stolar (icke sköna!) Sen kommer menyn fram
Rödcurry för mig med kyckling! sen kommer de till drickan. Pappa skämtar om att colan egentligen kostar 4 kr glaset, men 21 på menyn. Sen skojar han till de å säger: Ja ni tar säkert betalt för vatten också (höhö).

- ja säger thaisen och säger att de kostar 5 kr glaset.
- Skämtar du eller? de tar man fan från kran!
- Jag hoppas du inte blir arg på mig, för ja vill inte servera någon som är arg.
- bara löjligt, är egen företagare, så jag vet vad moms och skatt är på allt!
- ja men va bra, dååå förstår du mig?
- DISKAR MITT EGNA GLAS SÅ SLIPPER NI TA BETALT FÖR EN FEMMA!

Min familj... Och ja! jag skämdes så ja ville försvinna under jorden.

För det andra så ska jag ska bli bättre på att mysa, förlåt att ja e så upptagen med allt annat.. magen hit och dit, ont där å här, göra de, å sen de.. Sen blir det aldrig: att bara vara! <3

Men nu fick ja ett wake up call, så nu blir det ändring!
Iallafall, har kollat på a beautiful mind. Riktigt bra film om ni vill ha nått långt att kolla på...

Så nu blir det att kolla på den sista: Utan identitet, fått en massa oscar, någon som sätt?
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela