Publicerad 2009-09-19 23:58:45 i Mina tankar,

Tankar.


Hoppas att inte mina Lördagar framöver kommer bestå av att sakna sin pojkvän så otroligt mycket? Stackarn jobbar kväll, och kommer inte vara hemma förns 03.00. Tycker så synd om honom, hade ja haft bil så hade ja redan stått utanför och väntat in honom!<3, miss you.

Steffi kom över ett tag, pratade en massa skit om allt och ingenting, blev lite varma sconez, och filmen them. Kommer nog aldrig våga se klart hela, testat två gånger! Men NEJ, den är fan för läbbig.
Har kollat lite resor! Är så extremt sugen på att åka till Newyork runt i november! Kollade priser idag, 3700 för 6 dagar, inkl boende (dubbelrum). Någon som vill åka me mig innan julshoppingen? Spendera MASSOR med pengar och julklappar till sig själv? ;) Vill verkligen åka! Om inte annat en överasskning till baby.
Skönt att komma iväg och göra nått tillsammans innan lillälskling kommer! =)

Ligger helt schlö i sängen och tänker på min och Johannas konversation idag.
Frågan är den: Är det rätt att gifta sig med 'anledningen' till att man skaffar barn?
Tycker det är helt fel! De är inte för barnens skull, eller bara för att de är ett måste man gifter sig.

Alltså, om vi säger såhär. Enda människan i världen jag kan tänka mig att gifta mig med är min syster! Jag känner henne ut och innan, jag vet att hon alltid kommer att älska mig, även om jag beter mig dumt åt. Jag vet att hon kommer finnas vid min sida när jag är gammal och grå. Hur kan man veta det med någon annan?

Däremot så tycker jag att en förlovning är något vackert! det är en symbol för varandra, och det visar all den kärlek man har till varann som två människor. Någonting som visar: dig vill jag ha resten av mitt liv! Så varför inte göra förlovningen till något alldeles speciellt?

Istället för att 15:åringar förlovar sig hit och dit, allt tappar hela sin mening.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela