Publicerad 2009-09-07 00:33:48 i ,

Sjuka kväll!


Simon har nog mött sin överkvinna ikväll! Tog en promenad idag med Steffi, gick runt hämtade lite saker, hon ska lägga om lite i sitt kök, iallafall går mot videorullen för att köpa mig en pago!

Steffii: - Jag hatar det!
Jag: Va pratar du om?
Steffi: Jo men det! du vet : do u want balloons?
Jag: men fan, prata klart!
Steffi: JA men clowjäveln som lurar alla små barn.

För det första så är hon livrädd för clownen likaså min Simon, det är de värsta han vet!
Iallafall, satt och väntade på Simon skulle komma in med tåget, men som vanligt så va det lite försent.
Vi kollar runt, notera att vi setat där i ca 15 minuter.
Hon kollar upp och SKRIKER allt hon har och kastar av sig tröjan, börjar nästan gråta och river sig i håret!

Vi sitter alltså under ett SPINDELBO! Tro inte att jag överdriver, dom e enorma! Överallt, så feta och stora. Frågan är ju vart dom tar vägen under dagen? helt bortblåsta!
Jag som inte ens är rädd, de började krypa fan överallt.

Sen kommer Simon in. Snällt leder jag honom mot busskuren och ber honom att kolla upp mot kuren, och han skriker likaså! haha, han är helt tokig! ;)
Så första gången dom träffas har dom nått gemensamt! Slå den.

Ligger och kollar på efterlyst nu, helt sjukt.
Nä, borsta tänder och säga Go'natt! fika imorgon + till seven på jobbinterljuv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela