Publicerad 2009-09-29 21:31:14 i Livet i Gnesta,

Mega mys!


S i m o n B r a n é n  <3  P a t r i c i L i n d h
07-14-09

Du är mitt allt i hela vida världen.


Nu har vi ätit och smäällfeta är vi, en massa goa ägg och bacon! satt finfint. Och för er som inte är känsliga så sitter jag och trycker i mig plommon, nu är det d a g s . Så ikväll så blir det ännu mera Stig helmer, lite kärlek och MASSOR med pussar.
Ser fram emot imorgon!! Nervös som en tok är jag. Ska hem till Simons syster imorgon på middag för första gången!! inte för att ja är den som är DEN, men ändå! va kommer hon tycka, va kommer DOM att tycka? Gud! Kommer inte kunna koncentrera mig och va mig själv. Iallafall inte dom första femton minuterna.
GASH! Träffa släkten är aldrig lätt.
Simon gjorde de som sagt på en gång, hela högen på samma gång, på MIDSOMMAR! Snygg killen.

Syster - Jaha, å vem är han?
Jag - Ja, eh.. En kompis bara! ;)
Sissi - Ja... de brukar låta så.

Postat av: elin leijon - makeup, skönhet, bloggdesign & foto

Publicerad 2009-09-29 22:39:44

Har tyvärr inte fått in pengar än.. Kikade igår..

Postat av: elin leijon - makeup, skönhet, bloggdesign & foto

Publicerad 2009-09-30 23:13:24

Hejhej! Du svarar tyvärr inte nu när jag skrev igår. Jag har inte fått in några pengar för designen än!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela