Publicerad 2009-09-11 12:25:05 i Gravid med Wilja <3,

Dreams




En natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut, jag drömde om en liten tjej som bara var vår!

Som jag skrev så drömde jag om en liten flicka inatt, en flicka som låg i sin Pappas famn, och jag stod och kollade på dom från håll, och visste att dom två var allt jag höll kär.
En perfekt liten tjej med blonda lockar och mörkblåa ögon. Hur gammal hon va vet jag inte, men den va mysig. Och som natten innan ville jag verkligen inte vakna.

Hur tror ni att man ska tolka drömmarna? och har dom någon betydelse? :)
Varför drömmer jag helt plötsligt om en massa bebisar? från ingenstans! Jag tänker på dom dagligen, men ändå.

Nu blir det att äta en lunch med Pappa! Möta Simon vid tåget 14.15 då han har hämtat sin älskade Iphone.
Sen blir det heron ikväll med Steffi och Zander, the ugly truth ska vi se.

Postat av: Carla

Publicerad 2009-09-11 13:10:29

Tack! Ja han är underbar min kille =)

Jag läser Lindahs blogg och så såg jag att du kommenterat där, och eftersom jag är en sucker för mammabloggar hamnade jag på din och ville bara önska lycka till! :D

Ha en bra dag!

Postat av: Carla

Publicerad 2009-09-11 13:11:51

Jag drömde alltid att jag fick en flicka men det blev en pojke, så drömde jag alltid hemska drömmar om katter! :D Jag är fortfarande lite skraj för dom än!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela