Publicerad 2009-09-15 18:31:34 i Livet i Gnesta,

Bloggen är ordnad!


Äntligen, och tusen tack till Elin som hjälpte mig att ordna till min bedrövliga blogg! nu är den äntligen i stil av hur jag vill ha den! Och hade aldrig klarat av detta utan din hjälp, nu är jag SÅ glad! Och hoppas att ja kommer blogga och hitta nya ideér till tusen.


Ska in i duschen tänkte jag! sen blir det att göra mig fin, raka ben, raka mig överallt, förlåt! men de odlas, känner mig som en hårig apa, 2 dagar så är det stubb på benen nu. Kunde gå 5 utan att bry mig förut? Graviditeten sätter sina spår ööverallt, men de är de värt kan jag lova! och smörja in mig med massa babyolja.
Tänkte lägga mig i solariet sen, sätta färg på min blekfeta kropp! behövs, TRO mig!
Möta Simon vid 22.15, och hinna gå en promenad med Steffi innan.

Saknar min mimms.

Postat av: PETRA AKA SHORTY

Publicerad 2009-09-15 18:33:17

underbar mage du har hihi=D Grattis!

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-09-15 18:36:23

Helt okey design. Men den e ju fortfarande massa rosa som alla andra brudars bloggar =D

Postat av: Graavid på 17 år

Publicerad 2009-09-15 18:58:29

Grattis till din graviditet! :)

Postat av: Graavid på 17 år

Publicerad 2009-09-15 19:07:57

Tack så mycket! :)

Jag är nu i vecka 15+4 :) Du själv? =) Ja nu ska jag leta runt lite på din blogg med känner jag! :)

Postat av: Graavid på 17 år

Publicerad 2009-09-15 19:11:46

Jaa! Jag själv blir heelt tårögd när jag tänker på deet!! :D

Postat av: Graavid på 17 år

Publicerad 2009-09-15 19:14:57

Ohh vi båda kmr föda i mars månad! va roligt, mitt barn hinner bli fiskare som stjärntecken,hihi ^^ Ohh jag ahr ultraljud nästa fredag! Jag dör av längtaan!!! :D Jag har bara berättat för mina föräldar, och de tog det bra, och min killes föräldrar tog det också bra, men i min skola vet ännu ingen, (df är jag anonym i bloggen), de är sjukt emot att man blir gravid i unga år, så jag ska snart berätta, och så får jag ju se hur de reagerar :) Vilka reaktioner fick du :)

Postat av: Graavid på 17 år

Publicerad 2009-09-15 19:23:45

Det känns nervöst faktiskt om jags ka vara ärlig, vet ju inte hur de kmr reagera :( Jag förstår dig precis! Haha jaa det klart jag med är nyfiken, men jag vill att det ska vara spännannde när det säger till mig att Grattis du har fått en pojke/flicka! :) Ohh det låter ju häärligt, glad för dig skull! :)



Kraam! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-15 19:24:30

Och jag saknar diiiig! <3

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-09-15 19:32:50

Och jag saknar diiiig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela