Publicerad 2009-10-06 11:44:07 i Livet i Gnesta,

Tossor! <3


Min syster är underbar och väldigt sjuk just nu, stackarn! snuvar och har frossa. Barnen har dragit hem all skit från dagis. Men hon gav mig ett set från polarn och pyret! Kolla mina små söta tossor?! :)

Helt underbara, är helt kär i dom. Vill bara stoppa ner huvudet och snosa i dom!
Och även om de blir en pojke så är dom helt perfekta. Bästa bebisfötterna någonsin!

Pratade precis med Stephie, ikväll blir det simma av och ta en lång och härlig promenad. Ska bli så skönt att få komma ut och röra på sig! känt mig hängig och orklös i flera dagar, bara att dra täcket över huvudet. Men nä! idag så ska vi göra saker har jag bestämt.

Och ingen vill fiiiika med mig idag! "/

Är avis på alla som faktiskt har ett jobb att gå till, fan va skönt de vore. Bara vart som helst, städa?! perfekt! får ha nått att fördriva tid med, och folk som blir glada. Helt underbart! men icke.

Vad ska ni göra idag? :)
Perfeeeekt höstväder är det också!


Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-10-07 09:27:49

Det där är kanoners för lillen!

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-10-07 11:13:51

Hann måste ha gått i eriksdalsskolan eller något och jag är helt övertygad om att jag har pratat med honom någon gång.. fast det måste ha varit i typ 15-16årsåldern.



Världen är bra liten :) Du och jag gick ju i samma skola också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela