Publicerad 2009-10-07 10:41:33 i Livet i Gnesta,

Ser ut som svartanatten!


Mamma vill bara mysa med dig!<3

Hur kommer det sig? Igår skulle ja färga håret, för ja.. De likna diskvatten!
Så, färgen är en JÄTTELJUSBRUN färg. Så sätter i den i 30 minuter, då ja hade så förbannat ont. Så allt ja ville va att sätta mig ner i duschen och värma magen.

Så, hoppa in fem minuter tidigare och sköljde ut. Men resultatet blev SVART?!?! Hur fan i helvete går det till?
Och för det andra så är jag så dum som tar en färg, läste inte noga! skulle ju ha toning.

Så nu liknar jag en KNÄCKEHÄXA.

Så nu ska ja ställa mig och gnälla huvudet i duschen, i minst två timmar. De måste ju släppa?

Ge mig TIIIIIPS!

Postat av: Victoria ♥

Publicerad 2009-10-07 10:51:33

fin header:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-07 10:52:18

jag har hört att inpackningar är bra..då går färgen ut snabbare

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-10-07 10:53:59

vilken fiin tatuering du har på bilden i headern!! Är det äkta?? skiitfin!! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-07 10:56:08

ja då är det nog ganska kört om du tog färg . något som bleker är att bada i klor-vatten . skaffa dej avfärgningsmedel. och färga det i en annan färg

Postat av: Victoria ♥

Publicerad 2009-10-07 11:05:33

Sv: åh tack så jäättemycket :D gud va glad jag blir haha :D tycker helt ärligt att jag inte har så fina ögon så blir jätteglad :$ :)



men din blogg är inte SÅ rosa, den är iaf mild rosa och inte skrikig, vilket är fint :) men du kan ju alltid göra om headern och sätta in fler bilder :) ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-07 16:25:34

Varför färgar du håret under graviditeten om jag får fråga?

Du vet att det inte är bra för bebis.



Hoppas smärtan går över!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela