Publicerad 2009-10-13 21:04:38 i Gravid med Wilja <3,

Pojke eller flicka, pojke eller flicka?! :D


GISSNINGSLEK NU FRAM TILL 09.00 IMORGON, DÅ VI ÄNTLIGEN (FÖRHOOPPNINGSVIS) FÅR REDA PÅ VEM LILLIS ÄR!

vill somna nu, å vakna upp imorgon så vi äntligen får se dig igen vårt hjärta!

Älskar dig i massor.

 

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-13 21:20:40

åhåhåh! Får man ta reda på det hur man vill? :) Det vill vi göra! Var går du på Ultraljud & barnmorska? Även det i Gnesta?

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-13 21:25:58

Svar:

Japp, det är nog gaser :D haha, minst sagt gaser om jag säger så ;) och så den där mensverken då, som inte är mensverk, men som känns som det!



Ja de där med simningen låter kalasbra, funderat länge på det som sagt, även innan bebis i magen.

Däremot vet jag tusan när jag ska hinna me jobb & allt.. men man får väl passa på de dagar man är ledig :) är ju iaf en dag/ vecka. Brukar det va massa folk? Avskyr att bada inför folk.. haha.



Hm, undrar när jag kommer råka skriva in min vanliga blogg här i dina adressfäldt ist för den anonyma! har kommit på mig själv i sista stund tusen ggr, haha men vi vill ju verkligen inte gå ut offentligt innan våra familjer vet =)

Postat av: Klara

Publicerad 2009-10-13 22:15:45

Jag chansar på att det är en liten pojk i din mage :) En frisk krabat =D

Postat av: Cassie

Publicerad 2009-10-13 22:35:27

jag gissar på en flicka :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-13 23:06:15

Spännande! Så annars är du inskriven i Gnesta? Är dem bra? :)



Jag är i vecka 6. Så det är rätt tidigt fortfarande.. :) nepp, ingen vet än. Jo, sambons bror + fru för att vi ska ha lite & bubbla med. Samt min bästa bästa vän till mig. Men ingen av mina "tjej-gäng" utan den vännen är en utomstående vän, en vän som jag känner utanför mina "tjej-gäng". så det är rätt skönt ;) Blir inge babbel då =) Sen vet en till tjej, som jag också känner "utanför" =) Mindre snack ;) men ändå ngn att stötta sig mot :

Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Publicerad 2009-10-13 23:23:02

vad skönt då kanske du slipper gå upp en massa :)



Jag tror att det är en liten tjej!

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-10-14 00:40:33

Åhh, va avundsjuk jag blir nu, vill också ha en bebis i magen att gå och titta på!



Bara för att jag brukar gissa rätt, så blir det säkert fel nu, men jag tror minsann att det är en liten prins där inne.. :P



Ser fram emot att få veta så jag hoppas h*n ligger rätt :D

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2009-10-14 12:10:04

då vill jag vara med & gissa :) tror att det är en pojk :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela