Publicerad 2009-10-07 11:05:40 i Livet i Gnesta,

oh happy day... OH HAPPY DAY!! <3


Även om mitt hårt är förstört denna dag så känner jag mig galet glad! Och en sån dag då ja vill göra tio saker samtigt, vill gå ut och GÅ! in till stan, en kaffe? mysa runt med en stor halsduk trots att de ska va blåsigt idag.

Någon som vill joina? :)

Jag hade en sjukt konstig dröm inatt.. ska ja dela med mig? den e intim!! :D

Postat av: Victoria ♥

Publicerad 2009-10-07 11:21:40

sv: Haha det lät gott :D men jag är inte säker på om jag gillar vaniljte. Jag har verkligen svårt för te, usch. haha. men de finns ett speciellt jag älskar, (MED HONUNG OCH MJÖLK, annars får de va) det är typ jordgubbste eller något TROR jag, inte säker, men gott är de:D



tack så jättemkt :) hihi



jaa guud, haha jag älskar att impulsshoppa. örhängen speciellt ,får aldrig nog (a)



hur är de mig dig annars idag då? :) vill fan också ut på stan, men min hals dödar mig -.-

Postat av: Tess

Publicerad 2009-10-07 11:29:34

Jag har köpt den på JCs killavdelning, är helt galen i skjortor! :D Jag köpte en till häromdagen också... Hehe. Om du har Brand World någonstans nära dig så kan jag tipsa om att dom har skjortor för ca 100 spänn :) Kram <3

Postat av: Mikaela Urbom

Publicerad 2009-10-07 11:31:45

haha ja det förstår jag, men jag menade med tatueringen och så :D det såg s vackert ut!

Postat av: Victoria ♥

Publicerad 2009-10-07 11:34:56

sv: Nää fy haha har redan smakat massa tesmaker redan, som jag INTE tyckt om. :( vet inte varför de är såå.. äckligt xD



haha jag gick ut igår, 10 minuter, med vinterjackan och en fet haldsuk, menjag blev bara sämre xD vågar inte gå ut idag :(:(

Postat av: Tess

Publicerad 2009-10-07 11:37:30

Hmm... Ingen aning faktiskt :O Jag bor i Skåne så jag har faktiskt inte så bra koll på Stockholm, haha :) Men det borde ju finnas. Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela