Publicerad 2009-10-09 09:57:29 i Livet i Gnesta,

Gårdagen i UPDATE! ;)


Imorgon så va jag den sämsta uppdateraren ever! men ibland finns de sånna dagar, mindre bra dagar för tillfälle vid datorn! men kan göra en liten snabbspolning! :)
Gick ner och mötte Stephie vid kannan, tog oss en kopp té och satt i höstsolen, tokmysigt. Ett par mindre incidencer senare så va jag vid liv. Stephie: (den mest äcklande min du kan tänka dig) - Du har nått där!?:O Path: PANIK!!! Kastar mobilen på golvet, sliter av mig halsduken, jackan, tröjan ALLT. Trodde såklart att de va en geting, och ja är roligt känsliga mot dom. Men.. slutade med en TVEFOT. Jävla djur!

Tog en liten promenad ner till Intersport, skulle hitta en ny fin bikini till mig, eftersom att min gamla är som två små lappar över tuttarna!^^, Kommer dit, å de FINNS INGA! bara mormorsbadräkter? noway!
Så går till kassan och frågar.. Dom hade två kartonger nånstans! ;)

Så trosor hittade i strl:34, tack för det! Ja tjata om att en:38 skulle räcka? TACK Stephanie att du övertala mig att ta en i strl:40.... Va en trekantbikini.

En räksmörgås tidigare till middag, en yougurt och en banan inhandlad så går vi till badhuset. Och den är på snuddeörstoringn för LITEN!! Hur stora bröst ska ja få? fan alltså! att ja någonsin tänkt på förstoring? är nöjd med min c-kupa, och ska aldrig gnälla över den.

Simmade som tokar, skönt och inga sammandragningar idag! tack för den. Tröck i mig bananen efter bastun, gick ner till Gnesta. Mötte upp Emma som kom och pratade lite.
Sen IVÄG i SPÖREGNET upp hem för mount everest. Suck!! kom hem som en dränkt katt.

Hjärtat kom, direkt till sängen och myste. Somnade in runt halvelva!

Tack för denna daaag sa vi.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela