Publicerad 2009-10-28 11:43:28 i Livet i Gnesta,

Då är det en NY dag en dag som denna!


Vaknade denna underbara morgonen alldeles för tidigt. 08.00 stod klockan på! och hopp upp och hängde tvätten, kom på att mina byxor som ja bara MÅSTE ha denna dag låg där i! Så om dom inte torkar blir de att ja kastar in dom i micron. Allvarligt! Iallafall. Nu blir de dusch a'la i torkstället! Sen bums iväg för att kolla på tvättmaskin som ska inhandlas tills i helgen! Så mamma Patricia kan tvätta ÄNNU mera och leka lite kärring!
Saker som ska göras idag, imorgon och en annan dag:

Rocka till det med golvmoppen! lägenheten ska bli skinande ren.

Ställa in badkar i toaletten, för här ska de dränkas!

Ringa och fixa ett avtal med ett elbolag, vilket ska jag ha?! vattenfall eller tälge? Dyra jäklar!

Imorgon ska jag ta mig till Saltsjöbaden och överlåta mitt medlemsskap hos Worldclass.

Möta Johanna och skälla på henne för att hon inte vill leka med mig oftare!

Mäta lägenheten, från golv till tak på två väggar. Beställa tapeter! NU ska de fixas!

Och iväg och köpa tvättmaskin! duktiga tjej.

Nu blir det hopp in i duschen som sagt, sen bege mig upp till Estockholmo för att möta upp Simon i sumpan ikväll, hem till min bror i Farsta en sväng.
Mkt som ska göras!
DE gillas.

Postat av: joi

Publicerad 2009-10-29 16:52:50

min söte! ja älskar o läsa din blogg, speciellt så jag vet att du lever :P haha!

så fort ni kommit i ordning i lägenheten så kommer ja me fika så leker vi vuxna! hehe..

säg bara till om ni behöver hjälp med något ! vad som helst! :) lova! Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela