Publicerad 2009-11-02 11:59:09 i Livet i Gnesta,

Ta-daa!!


En toksjuk Patricia, och jag har ont i hela kroppen! magen låter som en torktumlare. Ja, de va väl det!
Igår vart det en låååång dag kan jag säga! 13.00 börja vi på Ikea, klockan 18.00 va vi hemma, och runt 00.30 så va vi näst intill fäärdiga! Och idag så lever vi i kartonger! ;) Så ska ta mig i kragen om en stund, städa undan och sen kommer det foton på nya lägenheten! Känns SÅ bra!! Nästan så som jag vill ha de. Kommer ta lite saker pö om pö. Den sista rejset! Att få de mer 'hemtrevligt!'. Foton ska framkallas också! Så vi har lite nytt fint att hänga upp på väggarna, och ställa i skåpen.

Men nu väntar jag på en twister, proppar så att tvättmaskinen kan dra igång! och en skuuurhink! Så vi kan tvätta golven. Sålänge blir det att sätta på gudfadern - och ja, jag har inte sätt den ännu! dags nu kände jag.
Men detta blev det på ikea igår:

Bokhylla till v-rummet
Hylla med lådor till B-rummet
Köksbord + fyra stolar
Sänggavel
Garderob
TV-bänk
Lampor
Tre mattor
Sängkläder
Ljus
Vaser, och blommor.
Köksredskap! (vispar, skålar m.m)
Ramar, tavlor

Så de gick på en slant.... Men de va de allt värt!
Hittat barnsängen som vi vill ha också! men den väntar vi med ett bra tag till.

BILDER kommer SEN! :)
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela