Publicerad 2009-11-09 14:32:05 i Måste ha - Wanties,

Julklapp till mig själv?! :)




Hittade såklart världens goaste bebiskläder också! Overallen, jag är kär kan dom inte göra en i större design?
Ser så otroligt mysig ut! ha i vagnen? nä! ja e helt kär. Sen den lilla söta klänningen!? fasiken alltså.
Kommer skämma bort min lilla tjej, för mkt! alldeles för mkt. Men de kommer hon va värd! Hon ska ha de bästa.

Postat av: Matilda - Snart 2 barns mamma!

Publicerad 2009-11-09 15:15:29

Hihi den där klänningen köpte jag till Mercedes förra veckan, sjuk söt =) Har varit så sjukt sugen på att klicka hem overallen också!! Enda minuset är att luvan är så stor så det lär ju bli en enda knöglig sak när han ligger i vagnen.

Postat av: Matilda - Snart 2 barns mamma!

Publicerad 2009-11-09 18:50:07

Vet iof inte om den blir det men det ser ut som så iaf, så vågar inte chansa när den ändå kostar rätt mycket ;)

du kan ju alltid önska dig klänningen annars, haha. folk älskar att köpa bebiskläder så du skulle nog inte ha några större problem med att övertala mormor eller så ;)

Postat av: sofia - 19 & Gravid

Publicerad 2009-11-09 22:43:17

Den overallen är inte å leka med!! Har själv suttit och dreglat till den bilden på Nelly :P Men något dyr, tycker du inte?



Va kul att du tycker det :) Det är skit pirrigt nu - LÄÄÄÄÄNGTAR! :P Men du har inte heller så långt kvar och tro mig, tiden gååår fort!



Ni gör nog rätt i en lite tripp på tu man hand innan sessan anländer. Hihi who knows hur mkt tid man får över sedan?! :P



Ja det är helt sinnes att vi kommer vara tre till Jul.. men underbara tanke! Älskar Julen, älskar min fästman och kommer definitivt älska sönder våran som <3



Kram

Postat av: Hej!

Publicerad 2011-07-16 03:31:27

Vart kommer den bruna overallen ifrån? MÅSTE FÅ VETA...NU!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela