Publicerad 2009-11-26 23:33:23 i Livet i Gnesta,

Dagens gärning!


Nyss hemkommen från Stockholm! åkte upp för att va snäll mot min pojkvän och göra honom sällskap på tåget hem. Tjii fick jag! Blev tårar, skratt, skrik och hat, och massa kärlek! tror det behövs ibland? Men, ingen newmoon kunde vi se. Tågen till ingenmanslandet går typ: aldrig! så, satte oss på mitt gamla hak johnchris och fikade. En latte senare så va alla bekymmer som bortblåsta! :)

Kom hem till en sur och arg mimmi, denna dag har väl gått sisådär för oss båda känns det som.
Men imorgon är det en ny dag! och inte vilken dag som helst, utan det är HORSESHOW! Skoja inte om jag längtar.

Föresten, är det någon som vet någon som vill sälja en Goose Solaris?
Vill sälja min bruna goose parka, och köpa en ny! :) Säg till om ni har nått tips.

Och för det andra! Varför finns det inte en jäkla iCandy vagn på nätet? alltså, tradera, blocket! vad som? Inte nån annons överhuvud taget. Blir less! och vill inte lägga 8000 för en ny. Några som vet ett billigare altenativ på en snygg vagn? ilandsproblem. Men så är det! vill ha en vagn som känns 'oss' och behöver inte va en ny.

Dålig på uppdatering denna vecka, men blir så med Mimooorschky här! <3

Postat av: Josephine Westling

Publicerad 2009-11-27 09:43:28

svar:

Jo men har inte sagt till så många att jag är gravid än :P det kommer ;) haha!



Jo men för att fp höja mammapenningen så måste man jobba ex antal timmar, de är inte som förr då man ska jobbat de senaste 6månaderna innan barnet kommer eller nått. men du kanske har jobbat mycket innan och inte har så mycke timmar kvar att jobba upp! Nä sant det är inte mycket pengar att hurra för (4000) men bättre än inget iaf! Jag får vara glad för att min sambo är butikschef och tjärnar pengar, men vill inte leva på honom heller.. men segt att få jobb, ingen vill ju anställa en när man är gravid! :(



Ja det är spännande att vi ska på Ul den 28december ;) pirrigt. :D



Ha det toppen, och ha en bra fredag. kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-27 09:48:40

Vad ska du sälja din bruna goosejacka för?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-27 09:54:01

Jag kan rekomendera en Bugaboo jag har själv en. Och provat många olika men bugaboo är den som jag har varit nöjdast med. Det finns på blocket till ett någolunda pris om man inte vill köpa en helt ny.

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2009-11-28 15:01:57

Vagnen är så pass ny det är därför! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela