Publicerad 2009-12-10 11:32:44 i Livet i Gnesta,

Torsdagsmorgon!


Tack för tipset om sidan: extramormor! Har gått in, och faktiskt registrerat mig nu.. Och hoppas verkligen på svar! Att det fanns så många i samma sits? det trodde jag aldrig! men det va jätte kul att gå in och kolla, man känner sig inte lika ensam faktiskt. Känns otroligt! :)

Har inte sovit ett jota inatt pga denna jäkla värk! ska ja åka in, eller vad ska ja göra? vill bara skära av mig nederdelen av min kropp och kasta iväg den så att det slutar att göra så förbaskat ONT.
Sen kilade jag iväg till kylskåpet, frukostdags! tjii fick jag, tack Simon för du tog ALL den sista frukosten! ;)
Så de blev att koka ett ägg. Nöjd och belåten! blir en tidig lunch för mig istället.

Igår STORSTÄDADE JAG! Kastade iväg alla kartonger som legat inne i vår: waaalkinclouset! trodde jag skulle få göra fint där inne, men icke! hyllan vi köpt va alldeles för stor för att vända på där inne! :( så, kasta in den bara.
Sen satte jag upp lite tavlor och foton i sovrummet. Nu känns det inte lika stelt längre!

Måste gå och kika på färg, för här ska de målas och has. Fint ska de bli! lite lyft där inne BEHÖVS.
Sen blev de städning, överallt! rensa hela garderoben, rensa alla jäkla lådor och skåp. Tog mig evigheters evighet!
Men ack, ja hann! och maten blev preciiiis klar när hjärtat kom hem.

Och vet ni vad? - JAG VANN EN GÅNG PÅ MONOPOL!!!!! En av fem, tack för den!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela