Publicerad 2009-12-27 19:20:27 i Gravid med Wilja <3,

Till våran lilla tjej!




Här kommer det lite nya bilder till våran lilla liten! En jätte mysig overall som vi fick av mamma/mormor som hon kan ha och mysa i vagnen när hon kommer. Den är lite stor, men hon kan ligga där i och bara mysa som i en liten åkpåse! blir helt super.
Sen hittade jag dessa URSÖTA små skor på rean från H&M, 50 kr:- fick jag dom för! Vet ni när man kan ha strl 14/15 ca? är så svårt det storlekar, ja har inte en aning på bebisfötter!
Sen har vi ett litet set som vi också fick från mormor i rosa, när hon är en tiniwinibebis.

Och sen har vi allt som jag och Simon hittade på rean, en body, en söt liten miniskjorta, mjukisar, kofta och lite annat smått och gott! tog inte bild på allt, men det mesta.

Ligger och kollar på projectrunnaway nu och väntar in min twiiister! älskling sprang ner och handla<3

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-28 22:25:38

1-2månader men man brukar inte använda skor på en sån liten bebis, är dom ute ligger dom ju i overall så skor behövs ju aldrig men det är säkert gulligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela