Publicerad 2009-12-18 18:41:06 i Bara Patricia,

Onödigt vetande.






Hur bor du: Bor i en stor tvåa på 75 kvadrat med min sambo Simon och snart vår lilla dotter.
Brukar du komma i tid: Är en tidsoptimist, och är oftast 5 minuter försenad, tyvärr. Fint folk kommer alltid sent.
Hur lång är du: Kort och tjock! 157.
Kan du laga mat: Är faktiskt riktigt duktig på att laga mat, (stoltserar!)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar eller pluggar inte just nu.
Vad har du på dig just nu: En tröja från VILA och ett par svara mjukisar.
Har du någon fobi: ORMAR! och att ta i duschdraperiet, de värsta jag vet.
Hade du en bra kväll igår: Japp! Vann på monopol och Steffi krossades en gång av 2.
Vilket är ditt senaste inköp: Öhm! Cola ferrariiibilar.
Din favoritdryck på morgonen: Juice och eller en kopp té.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min jacka som jag sålde.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, vi somnade i våran soffa inatt. Då madrassen blivit för mjuk för mig!"/
Vad hade du sönder senast: Ett glas..
Vem snackade du med senast: Stephanie.
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN!
Alkoholhaltig favoritdricka: MOJIIITO
När gjorde du senast något riktigt dumt:
I somras, den 12 Juni.
Saknar du någon just nu: Simon som är på jobbet..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Slarva?
Någon jag stör mig på: Rami paradisehotel.
Intressen: Shoppa, träna, vänner, stan, dansa, festa & ha de jävligt bra!
senaste person du kramade: Simon
Senaste person du ringde: Min bror!
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Fanta
Vill du ha barn: Ja! och snart är hon färdiggräddad.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jajjemen, 20 år!
Har rakat dina ben någon gång: Klart
Är du sugen på något nu: Kyssas!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Ja, annars är man la inte man? ;)
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!
Brukar du baka: Jajjemen!
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kunde inte ha blivit bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lady GAGA!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Det hoppas ja verkligen inte, om inte mördade mannen låg där.
Vad tycker du är äckligt: Att skita ner sig vid förlossning.
Har du pengar på mobilen: Alltid!

 

 

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela