Publicerad 2009-12-17 11:10:47 i Livet i Gnesta,

Konstiga sida!


Min blogg ser HELT tokig ut, eller är det bara jag? allt är stort och litet, helt blandat. Texten helt wierd? Vet inte vad jag har lyckats med helt enkelt! och när jag skriver så hoppar texten exakt som den vill. Inge sammarbete här inte!
Funderar på att klä mig varmt, riiktigt varmt och gå ut på en liten powerwalk! Som sandra sa, de finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder. Och håller fan med! kan inte sitta inne för de snöar.

Hellre att de piskas mot ansiktet, så jag vill ha det!^^
Ska testa dra igång DVD:n jag fann på förrådet igår. Våra PS har gått sönder, och vår DVD med... Så inget att kolla på, att inte kunna slå på en film när man VILL tar snart kål på mig! bästa som finns ju.

Och är så tröttt på att kolla på tv, jävla reklamjäklar! nä, ska det bli en refresh med bilder tycker ni?

Postat av: Monica o baby Felice

Publicerad 2009-12-17 11:23:48

Åhh! Hur mycket kostade dom !

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2009-12-17 11:49:00

Nä bloggen ser jätte bra ut för mig iaf..



ha en bra dag. kram

Postat av: Monica o baby Felice

Publicerad 2009-12-17 14:09:58

Spraaang till gina o de hade inga kvar :(

Men men, kom hem med en mjukisdress , svart med leopard i =)

Ja, Simon , Jag är Rebeccas kompis . Så jag vet vem han är oxå , träffat han några gånger :)Hälsa!

Postat av: Bloggläsare

Publicerad 2009-12-17 14:59:51

Det ser inte konstigt ut, så det är nog bara tekniken som spelar dig ett spratt.



Var kommer din fina jacka ifrån, den svarta med päls på kragen som du visade för några dagar sedan? Den är jättesnygg!



Tack för en trevlig blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela