Publicerad 2009-12-17 19:24:58 i Livet i Gnesta,

Dessa saker använder jag mig av! :)




Fick en kommentar ang att jag har fin hy, och de tackar vi skarpt för! dock håller jag inte med alls nu under graviditeten! spelar ingenroll om ja sminkar mig eller ej, ser ut som crap iallafall.

I ärlighetensnamn så har jag alltid... alltid varit lite små dålig med att sköta hyn som man borde!:$ förut när ja va yngre så orka ja inte alltid tvätta bort sminket etc. Haha! och bodylotion fungerar som ansiktskräm osv. Nu så tvättar ja de såfort ja lägger mig! Men iicke förut. Har aldrig haft problem med finnar oså, de är väl en anledning att ja inte vart sååå himla pedantisk!

Men här kommer det lite. Till vardags så sminkar jag mig väldigt naturligt, men till helg o utgång är det en helt annan Patricia ni ser i vimmlet.

Men använder en foundtation ifrån Max factor den nya dom har. Syns knappt att man har nått, väldigt tunn! och döljer inte så mkt. Men återfuktar och känns 'vardaglig!' Sen har jag ett puder ifrån Make up store som är GULDVÄRT! Är ganska mörk i hudtonen naturligt, så använder en bronze. Sen jordnära ögonskuggor från Make up store, och använder INTE kajal. Utan sotar ögonen med ögonskuggan bara. Och sen mascara från Max och ett läppbalsam från Make up store.

Och till hårprodukter så har jag börjat använda : TREsemmé, aldrig använt förut. Och en del som Make up store har också. Men funkar faktiskt riktigt bra! föredrar dock lorea'ls produkter som jag använt i flera år. Innan fön, inpackning, schampo balsam osv.

Och produkter till ansiktet så är det av märket: Mary kay! cleanser med peeling och sen så ögonkräm sen en lätt cremé till ansiktet. Men funkar ärligt lika bra med tvål....

De va väl det.

Postat av: Frisören.. DU VET VEM

Publicerad 2009-12-20 00:44:49

TreSemme är gjort av dom som gör VO5 det är alltså samma skit bara ett annat namn, samma sak med det där jävla Syoss, det är gjort av Swarshkopf. Så det är inte "salongs schampon" :D JUST TO LET YOU KNOW :D

DOOO NOOOT BUUY THE SHEEAT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela