Publicerad 2009-12-08 16:22:54 i Bara Patricia,

DEN ÄR SNODD, från Linda! tack.


69 saker du kanske inte visste!


1. Namn? Patricia!
2. Exakt ålder? 19
3. Vart bor du? Centrala Gnesta, haha! vid tågstationen.
4. Bor tillsammans med? Tillsammans med min sambo Simon och snart våran lilla dotter O.
5. Husdjur? Förhoppningsvist en liten mops inom snar framtid^^, öka medlemmarna till familjen!
6. Färg på ditt hus? Gul
7. När är du född? I Augusti 1990.
8. Klass? Högsta!
9. Vilket år tar du studenten? 08
10. Något jobb? Nope, söker och snart mammaledig.
11. När ska du sova ikväll? När Simon börjar gnälla på mig!
13. Duschat idag? Ja
14. Kramat någon idag? Ja! Simon, Steffi, Pappa och min tandläkare. (blev för glad..)
15. Pussat någon idag? Jajjemen!
16. Vad har du ätit idag? Frukost och en lussebulle.

17. Dagens klädsel? Jeanstights, längre linne och en kofta. Converse och skinnpajen är på!
18. Dagens smink? Mascara, solpuder.
19. Dagens sötnos? Mimmi som ska skaffa en liten HÄST på Fredag!
20. Dagens roligaste? Min tandläkare är sjukligt skön.
21. Har du många vänner? Många ytliga, och bara dom bästa som närmsta.
22. Hur många har du kysst? Borde man ha koll på det?
23. Vem kramade du senast? Min tandläkare.
24. Hur många har du haft sex med? FÖR personligt för denna blogg^^.
25. Hur många har varit otrogna med dig? En som jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Simon
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? S (´" De e nämligen så att om hon inte samarbetar kommer jag göra köttfärs av hennes häst med! ;)

FAVORIT :

31. Film? Nyckeln till frihet, klart i topp.
32. Låt? Lady Gaga: papparazi har fastnat nu.
33. Mat? Lax!!
34. Drink? Redbull vodka och Rosé, helt klart.
35. Färg? Grå
37. Stad? Stockholm
38. Land? Thailand
39. Ämne i skolan? Historia
40. År? 2010


SENASTE :

41. Personen du tänkte på? Johanna
42. Personen du kysste? Kärleken
43. Gången du spydde? Längesen.
44. Gången du grät? Då och då!
45. Pizzan du åt? Panpizza igår med Steffi!
46. Gången du var i Göteborg? 2008?
47. Gången du var i Stockholm? Häromdan!
48. Gången du var full? 12 Juni, Mimmis student.
49. Gången du var hög?
50. Personen som såg dig gråta? Simon.

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemmamys, om de inte är ett riktigt drag! då och då.
54. Tv-spel eller datorspel? Tv spel
55. Singel eller upptagen? Är nog rätt så upptagen, och ja gillart.
56. Hångla eller puss? Pussas är mysigt!
58. Ragga eller bli uppraggad? Ragga, är totalt världelös på det dock..
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise hotel SÅKLART.
60. Svart hår eller blont? Blont
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Cola!
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? Båda
69. Leva eller dö? Leva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela