Publicerad 2009-08-23 12:34:38 i ,

Kräftooor i mängder!




Godmorgon!

Har legat i sängen och myst nu i närmre tre timmar, som vanligt så är det alltid någon som ringer och väcker mig, och som vanligt så är det någon i min familj, så de va min bror som frågar om vi ska äta kräftor idag! så de va iof ett gott samtal, men jäävlar, de e sööndag, å jag VILL sova!! :) men magen gjorde uppror så de va bara att gå upp, är så extremt hungrig, men de e så på morgnonen för mig. Finns inte de jag vill ha hemma så går de bara inte att äta. Så ska ta mig till seven eleven och köpa mig en liten latte, en yougurt och en god macka! sen är vi på språng. Men nu tog vi oss upp, simon är i duschen, ja ska strax hoppa in! Frukost är värst för mig..

Så ska förbi ICA och köpa lite färdigapajer att ta med, (ostsomjagfåräta), kex och massa tillbehör! ska de va så ska de va. Och imorgon får vi vårt svar om lägenheten, så med min vanliga tur så får vi den inte, för då vill kärringen bo ensam i en stor trea, hur fan ska hon kunna möblera den själv? sen dör hon oavsett efter 2 år! och luktar lik i hela huset. Ursäkta, ska inte hoppas, men hoppet är det sista som lämnar en! och vi behöver lägenheten så mycket mer än en sketen gammal tant som kan flytta in nån annanstans. Misstolka mig inte! har jobbat med äldre på somatik, men jag tycker att det finns prioriteringar, som en barnfamilj, eller en tant som strax dör, de är att överväga! och hon ska in på hem. Snart blir hon dement och gammal, å det är ett helvete, för henne själv + anhöriga! då är det bättre hon får den hjälp hon behöver. Okej, kanske inte det bästa inlägget de här.. Men vi behöver den verkligen!!! Så be till gud.

Sen så imorgon måste jag förbi karolinska och göra blodprov, måste byta barnmorska oavsett ner till gnesta! massa som måste göras, och ännu vet jag inte vart vi ska bo. Detta är helt kalas!

Nä mooot trevligare tankar och suga livet på kräftor!
Mamma älskar dig! <3

Va å såg sommar me göran igår ju, hur bra film som helst! har lite svårt för svenskt, men den va skön. Kom hem runt 00.00 så hoppa ner i soffan å bara kramades!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela